Deze klachtenregeling beschrijft op welke wijze AWS Administratiekantoor Woonwagen- en Standplaatsenhuur B.V. klachten van klanten ontvangt, registreert, behandelt en afhandelt. Het doel is om klachten op een zorgvuldige, transparante en klantvriendelijke manier op te lossen en te gebruiken als input voor kwaliteitsverbetering.
Een klacht is iedere uiting van ontevredenheid van een klant over de dienstverlening van AWS Administratiekantoor Woonwagen- en Standplaatsenhuur B.V., haar medewerkers of vertegenwoordigers, die kenbaar wordt gemaakt aan AWS Administratiekantoor Woonwagen- en Standplaatsenhuur B.V.
Een klant kan een klacht indienen:
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht stuurt AWS Administratiekantoor Woonwagen- en Standplaatsenhuur B.V. een ontvangstbevestiging waarin:
AWS Administratiekantoor Woonwagen- en Standplaatsenhuur B.V. streeft ernaar de klacht binnen 6 weken na ontvangst volledig af te handelen. Als dit niet mogelijk is, wordt de klant schriftelijk geïnformeerd met opgave van de reden en een nieuwe termijn.
De beslissing wordt schriftelijk aan de klachtindiener meegedeeld, met:
Indien de klachtindiener niet tevreden is met de afhandeling, kan deze zich wenden tot:
Alle klachten worden centraal geregistreerd en minimaal 5 jaar bewaard. Jaarlijks analyseert AWS Administratiekantoor Woonwagen- en Standplaatsenhuur B.V. de klachten om trends te signaleren en verbetermaatregelen door te voeren.